torsdag 4 februari 2010

Vinterfest i Skövde



Avfärd kl: 09:55
Längd: ?
Tid: 01"07"55
Antal steg: ?
Väder: Sagolik vinterdag i Skövde
Kläder: Fox-pjuck, jeans (?) och stora varma svarta Fox-jackan.
Vikter: Inget. Jag är inte riktigt i form för det ännu. Verkligen inte.

Vinter i Skövde. Det är något annat än vinter i Göteborg det. För här snöar det och skiten ligger kvar.
Underbart.
Har förresten länge tyckt att Skövde har ett rätt bra uteliv och att det känns som en liten stad och inte en stor by vad det gäller festen. Men så såg jag det här idag:


Facebook-fest?
Ojdå.



3 kommentarer:

  1. Du är tillbaka! Så jävla underbart! Jag trodde att du hade gett upp bloggen. =)
    Nu känner jag ju pressen än mer att komma ut själv. Du är ju min inspirationskälla. <3

    SvaraRadera
  2. malinh-b@hotmail.com26 april 2010 kl. 14:43

    du borde skriva mer!
    och du, kommer du nåt till lilla dalarna snart?
    vi saknar dig här!

    SvaraRadera
  3. Dax att uppdatera lite... Skriv lite mer...

    SvaraRadera